Konkurso nugalėtojos bei 0 balų surinkusi panelė:)

Konkurso ar kokios kitos veiklos prasiblaškymui mūsų klubas nematė jau nuo Mindaugo laikų, tad pasitarusios su Izabeela, nusprendėme pasilinksminti! Nors pasirinkome tikrai ne vasarišką temą, gal net kiek liūdnoką (čia vadovaujantis logika, jog viskas, kas tamsu - liūdna). Tačiau juk tikrai niekas neišplėš iš mūsų vasaros ir puikios nuotaikos.
Ilgai svarstėme dėl prizų:) Juk norisi apdovanoti paneles, kurios tam skyrė laiko, savo fantazijos ir dalyvavo konkurse, kurio tema buvo.... 
Bugnai! Intriguojanti muzika! Tema: "Black & White"
Sulaukėme 9 nuotraukų konkursui:) Vertinome balais nuo 0 iki 8 ir be ilgų diskusijų jau žinojome nugalėtojas, kurias rinko Gervazija (aš) bei super duper, kaip ji pati save vadina - Gervazijos atsistentė Izabeela.

O štai ir mūsų gražiausiosios. Jų aprangų apžvalgas ir prizus sužinosite kiek vėliau.



Na ką, pradėsiu nuo trečiosios vietos.
Pasveikinkime Anastazis. Ji apdovanojama milžinišku apkabinimu nuo klubo bei maxiukais visą savaitę. :**
Jos derinys:


Mane sužavėjo plaukai ir pats veidas. Tikrai išskirtinis. Atrodo toks karingas, lyg panelė nusiteikusi bet kuriuo metu vytis nusikaltelius, net ir su šiais puikiais bateliais. Visgi veidas ne viskas. Šiam deriniui kažko trūksta. Gal švarkelio, gal ilgesnių, dailesnių kojinaičių, nes dabar atrodo, kad jos nieko neprideda, net tas pats šautuvas būtų pagyvinęs derinį, tačiau nepaisant to apranga temą atitinka 100%, o patį įvaizdį paįvairina ir suteikia tokio rafinuotumo bei elegancijos karūna. Kiek esu pastebėjusi iš kitų panelių, su karūnom reikia būti atsatgiam, nes ji tikrai gali užgožti visą įvaizdį, tačiau šiuo atveju ji tik papildo. Na, o pats akcentas leidžiantis žemyn nuo veido yra bateliai. Man pačiai taip norisi apsikabinti tuos batelius. Tiesiog galėčiau miegoti su tokiais mknkštučiais. Aaaaa! Labai ypatingas derinys, Anstazis. Sveikinu! :*

Na, toliau seka antroji vieta.
Ir ją užėmė: Adap. Jos prizas: aš bei Izabeela įvertinsime pasirinktą aprangą laimėtojos profilyje. 
Štai jos derinys:


Jeigu Anastazis buvo tokia karingesnė ir rimtesnė. Ši panelė tikrai taip neatrodo. Pirma atsosijacija: labai miela, gal kiek drovi mergytė pirmą kartą išeina į vakarėlį. :D Na, Adap, prisipažink: kelintas vakarėlis čia?
O linkstant link rūbelių, tai vėlgi matome tą patį sijoną, kaip ir pas Anastazis. Man iš tikrųjų labiausiai patiko švarkelis. Būtent atspalvis. Jis toks išblukęs ir prie aukštakulnių, kad nebūtų labai jau šventišką, prideda kasdieniškumo. Tačiau pačiam deriny daugybė juodos atspalvių, kurie tiesiog sukuria chaosą, akys nesikoncentruoja į vieną vietą, o laksto visur, todėl atrodo, kad viskas vienu metu ir gražu, ir visiška betvarkė :D Kas man labai patiko, tai žiedelio ir auskarų suderinimas. Pati naudoju savo 1 auksinį žiedą ir net nesijaudinu ar jis dera prie auskarų ar ne, o čia taip gražiai sueina jų spalvos. Tiesiog tobula. Na, Adap, lauk mūsų su Izabeela nuomonės tavo profilyje. Ačiū, kad dalyvavai! 

Na ir pirmoji vieta! Įdomu, ką laimėtoja gauna, ar ne? O gi galimybę nemokėti klubo mokesčio 2 savaites. O panelei taupančiai savo šventei, tai tikrai puiki dovana. Na, užteks tempti gumą. 
Mūsų mugalėtoja yra Salvaja.
Sveikinu! :*
 
Labai ypatinga mergytė. Toks rudeninis vibe'as. Striukytė, golfukas, ilgos kelnės. Muah :* Kadangi man ruduo yra viskas, tai derinukas tikrai papirko savo tematika. Atrodo, kad jau tikrai pašalę, bet saulė vistiek taip šviečia, kad net akinukus reikia išsitraukti, o ir pačios mergaitės įdegis dar nenubluko po atostogų. 
Labai sužavėjo kojinaitės. Gražiai krenta nėrinukai prideda žaismingumo net ir rudenėliui. Grandinėlė ant kelnių taip pat puikiai tinka, o golfukas... Mhhhm. Mano meilė. Labai gražiai atrodo ir tinka prie kelnių. Pati striukė turi pilkesnį atspalvį, tad labai gerai, kad parinkta pilka delninukė (vadinu taip, nes ji man rankinės nelabai primena :D). 
Viskas labai gražiai dera. Rinkdamos nugalėtoją vienbalsiai nusprendėme, kad ši apranga vienareikšmiškai laimėtoja!

Na, kitoms ne taip pasisekė, o labiausiai tai panelei, kuri surinko, tiksliau reiktų sakyti nieko nesurinko..... Na, žinoma tai buvau aš - Gervazija. Juk nebalsuosi pats už save :D Tai aš tiesiog dalyvavau, bet nepretendavau į  jokį prizą ir už mane buvau draudžiama balsuoti . Tad žinoma iškilminga paskutinė vieta - MAN! (Ačiū ačiū, kokios gražios gėlės) :D

Na, tai tiek apie mūsų konkursėlį. Kitas dalyves galėsite rasti konkursų skiltyje čia. Galite pasidalinti savo nuomone apie derinius komentaruose, taip pat visus pastebėjimus galite rašyti ir man asmeniškai žaidime.
Iki kitų kartų! Ačiū, kad skaitėte! :**
Jūsų Gervazija


Komentarai

  1. Džiaugiuosi būdama toookio draugiško kolektyvo dalimi! Ačiū už įvertinimą ir labai patiko puikus komentaras apie mano derinį <3

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Paprastojo podiumo apžvalga

♥ ♥ ♥